Retoryka reklamy Lewiński Retoryka reklamy Lewiński

Retoryka reklamy Lewiński

Indeks: A.CZ.07.08.23

19,99 zł
Brutto

Niniejsza praca ma dwa zasadnicze cele: pierwszym jest opisanie reklamy jako wizualno-werbalnego aktu komunikacyjnego o prymarnej funkcji perswazyjnej, drugim sprawdzenie, czy metoda opisu wypracowana przez retorykę klasyczną nadaje się do tego celu. 

ISBN: 9788322919576

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Na okładce lekko widoczne ślady użytkowania,ranty lekko przykurzone,strony czyste

A.CZ.07.08.23
1 Przedmiot

Opis

Tytuł
Retoryka reklamy
Autor
Piotr Lewiński
Okładka
Miękka
Stan
Używana
Rok wydania
1999
Liczba stron
254
Wydawnictwo
100 Procent
ISBN
9788322919576
VAT
5%
Czas wysyłki
w ciągu 24 h
Indeks
A.CZ.07.08.23

Specyficzne kody

60 innych produktów w tej samej kategorii: