Display strategie wystawiania Display strategie wystawiania

Display strategie wystawiania

Indeks: A.CZ.11.02.23

68,99 zł
Brutto

Na okładce lekko widoczne ślady użytkowania,ranty lekko przykurzone,strony w środku czyste

ISBN: 9788324216864

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Display to próba szerszego spojrzenia na problematykę wystawy i wystawiania, od strony zagadnienia ekspozycji. Wraz z rosnącym – również w Polsce – zainteresowaniem uprawianiem nie tylko krytyki artystycznej i historii sztuki koncentrującej się na przedmiocie wystawienia, ale także teoretycznej refleksji wokół metod i strategii kuratorskich i ich specyfiki, a także uzależnieniami od warunków chociażby danej przestrzeni czy kontekstów teoretycznych danej instytucji, to, w jaki sposób wystawia staje się powoli kluczowym problemem. Inspirowana korporalnym myśleniem o wystawie zaproponowanym przez Miele Bal antologia pomyślana została jako swoisty przewodnik i chce pokazać interesujące nas zjawisko w bardzo różnych perspektywach. Zebrane teksty mają bardzo zróżnicowany charakter. Część to klasyczne już dla współczesnej anglosaskiej humanistyki – i dotychczas nie tłumaczone na język polski – ujęcia, dopełnione pracami polskich badaczy przedmiotu. Zgromadzony materiał został podzielony na trzy, płynnie przechodzące w siebie segmenty zorganizowane wokół poruszanej problematyki, ale także ze względu na użyte przez badaczy narzędzia i teorie często powracające w tomie w różnych konfiguracjach: O ramie, O wystawie, O ciele.

A.CZ.11.02.23
1 Przedmiot

Opis

Tytuł
Display strategie wystawiania
Autor
Praca zbiorowa
Okładka
miękka ze skrzydełkami
Stan
Używana
Rok wydania
2012
Liczba stron
492
Wydawnictwo
Universitas
ISBN
9788324216864
VAT
5%
Czas wysyłki
w ciągu 24 h
Indeks
A.CZ.11.02.23

Specyficzne kody

60 innych produktów w tej samej kategorii: