Komunikowanie się w marketingu Komunikowanie się w marketingu

Komunikowanie się w marketingu

Indeks: A.CZ.01.07.23

12,70 zł
Brutto

Coraz większa złożoność i zmienność otoczenia gospodarczego oraz mnogość i mniej przewidywalna współzależność instrumentów komunikacji powodują, że menedżerowie podejmują wiele decyzji w warunkach rosnącej niepewności. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewnątrz niej była skuteczna i spójna, firma ...

ISBN: 9788320815238

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Na okładce lekko widoczne ślady użytkowania,ranty lekko przykurzone,strony w środku czyste,książka po biblioteczna 

A.CZ.01.07.23
1 Przedmiot

Opis

Tytuł
Komunikowanie się w marketingu
Autor
Praca zbiorowa
Okładka
Miękka
Stan
Używana
Rok wydania
2004
Liczba stron
352
Wydawnictwo
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN
9788320815238
VAT
5%
Czas wysyłki
w ciągu 24 h
Indeks
A.CZ.01.07.23

Specyficzne kody

60 innych produktów w tej samej kategorii: