Logistyka marketingowa Christopher Logistyka marketingowa Christopher

Logistyka marketingowa Christopher

Indeks: O.W.22.06.22

18,99 zł
Brutto

Na okładce lekko widoczne ślady użytkowania, ranty lekko przybrudzone, strony w środku czyste, książka pobiblioteczna

ISBN: 9788320815429

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Autorzy Logistyki marketingowej spróbowali rozwinąć tezę, że łączne postrzeganie funkcji tworzenia popytu (marketing) i funkcji jego zaspokajania (logistyka) ułatwia tworzenie efektywnych i skutecznych łańcuchów dostaw zorientowanych rynkowo. Autorzy skoncentrowali się na następujących zagadnieniach: zmianach zachodzących w otoczeniu firmy budowaniu relacji z klientami tworzeniu wartości dla klienta, rozumianej jako różnica korzyści i kosztów konkurencji opartej na czasie łańcuchach dostaw zorientowanych na popyt zarządzaniu logistyką marketingową obsłudze klienta globalnego. Liczne przykłady zamieszczone w książce ułatwią zastosowanie konkretnych rozwiązań w firmie. Książka przeznaczona jest dla studentów, menedżerów w firmach oraz praktykom.

O.W.22.06.22
1 Przedmiot

Opis

Tytuł
Logistyka marketingowa
Autor
Martin Christopher
Okładka
Miękka
Stan
Używana
Rok wydania
2003
Liczba stron
170
Wydawnictwo
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN
9788320815429
VAT
5%
Czas wysyłki
w ciągu 24 h
Indeks
O.W.22.06.22

Specyficzne kody

60 innych produktów w tej samej kategorii: