Sztuka public relations Z doświadczeń Sztuka public relations Z doświadczeń

Sztuka public relations Z doświadczeń

Indeks: O.W.11.08.22

13,80 zł
Brutto

Na okładce delikatnie widoczne ślady użytkowania, ranty delikatnie przybrudzone, strony w środku czyste

ISBN: 9788392326229

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków, Wydanie II poszerzone" jest unikalnym zbiorem opinii i uwag spisanych przez osiemnastu autorów należących do kadry zarządzającej największych agencji PR, zrzeszonych w Związku Firm Public Relations. Książka jest pierwszą tego typu publikacją w Polsce.

Pierwsze wydanie ukazało się w 2006 roku. Wydanie II zostało poszerzone o dodatkowe rozdziały, a pozostałe tematy zostały uaktualnione i wzbogacone o nowe case study. Wśród zagadnień poruszanych w książce znajdują się m.in. relacje z mediami, planowanie działań komunikacyjnych, komunikacja wewnętrzna, komunikacja kryzysowa, organizacja imprez, sponsoring, CSR, public affairs & lobbying, etyka w PR, a także social media i community relations.

"Książka konkretna, aktualna, zawierająca liczne przykłady i case studies. Przydatna praktykom chcącym lepiej poznać profesjonalny warsztat zarządzania społecznym obrazem firmy lub instytucji oraz studentom piszącym prace dyplomowe. Jej ogromnym walorem jest fakt, że zawiera opis własnych obserwacji i doświadczeń szefów wiodących w Polsce firm zawodowo zajmujących się public relations. Może być więc też przewodnikiem do samodzielnego studiowania praktycznej wiedzy o sztuce współczesnego PR" - powiedział prof. zw. dr hab. Jerzy Olędzki, Kierownik Zakładu Public Relations i Marketingu Medialnego w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

O.W.11.08.22
1 Przedmiot

Opis

Tytuł
Sztuka public relations Z doświadczeń
Autor
Praca zbiorowa
Okładka
Twarda
Stan
Używana
Rok wydania
2011
Liczba stron
364
Wydawnictwo
inne
ISBN
9788392326229
VAT
5%
Czas wysyłki
w ciągu 24 h
Indeks
O.W.11.08.22

Specyficzne kody

60 innych produktów w tej samej kategorii: