Branded customer service Barlow Branded customer service Barlow

Branded customer service Barlow

Indeks: O.W.28.07.22

89,99 zł
Brutto

Na okładce delikatnie widoczne ślady użytkowania, ranty delikatnie przybrudzone, strony w środku czyste

ISBN: 9781576754047

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Branding is an integral part of modern business strategy. But while there are dozens of books on branding products and marketing campaigns, nobody has applied the logic and techniques of branding to customer service--until now.

Branded Customer Service is a practical guide to moving service delivery to a new level so that brand reinforcement occurs every time customers interact with organizational representatives. Janelle Barlow and Paul Stewart show how to infuse an entire organization with brand values and create a recognizable style of service that reflects brand promises and brand images.

O.W.28.07.22
1 Przedmiot

Opis

Tytuł
Branded customer service
Autor
Janelle Barlow
Okładka
Miękka
Stan
Używana
Rok wydania
2006
Liczba stron
259
Wydawnictwo
inne
ISBN
9781576754047
VAT
5%
Czas wysyłki
w ciągu 24 h
Indeks
O.W.28.07.22

Specyficzne kody

60 innych produktów w tej samej kategorii: