Public relations Davis Public relations Davis

Public relations Davis

Indeks: A.CZ.23.03.23

19,99 zł
Brutto

W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ...

ISBN: 9788320817065

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Na okładce lekko widoczne ślady użytkowania,ranty lekko przykurzone,strony w środku pozakreślane zakreślaczem 

A.CZ.23.03.23
1 Przedmiot

Opis

Tytuł
Public relations
Autor
Anthony Davis
Okładka
Miękka
Stan
Używana
Rok wydania
2007
Liczba stron
284
Wydawnictwo
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN
9788320817065
VAT
5%
Czas wysyłki
w ciągu 24 h
Indeks
A.CZ.23.03.23

Specyficzne kody

60 innych produktów w tej samej kategorii: