Psychologiczne mechanizmy reklamy Doliński Psychologiczne mechanizmy reklamy Doliński

Psychologiczne mechanizmy reklamy Doliński

Indeks: A.CZ.17.05.23

19,99 zł
Brutto

Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie jest to książka banalna.

ISBN: 9788389120663

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Na okładce lekko widoczne ślady użytkowania,ranty lekko przykurzone,strony w środku czyste

A.CZ.17.05.23
1 Przedmiot

Opis

Tytuł
Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autor
Dariusz Doliński
Okładka
Twarda
Stan
Używana
Rok wydania
2003
Liczba stron
256
Wydawnictwo
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN
9788389120663
VAT
5%
Czas wysyłki
w ciągu 24 h
Indeks
A.CZ.17.05.23

Specyficzne kody

60 innych produktów w tej samej kategorii: